Formulare utile

Pe această pagină veţi avea acces la diverse formulare utile în relaţia dvs. cu secretariatul facultăţii.

Mai multe informaţii...

Grupe 2020-2021

Repartizarea pe grupe în anul universitar 2020-2021.

Mai multe informaţii...

Note sem 2 platforma electronică

În atenția tuturor studenților: În acest moment toate notele din anul universitar 2020/2021 sunt introduse pe platforma studenti.pub.ro.

Vă rugăm să vă verificați situația școlară afișată pe registrul de note iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretariatul, prin  email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 05 martie 2021.

După această dată nu se mai fac niciun fel de corecții în cataloage.

 Va multumim pentru colaborare!

Secretar Șef Facultate

Anunț burse sociale, acte necesare

(doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.386 lei)

-  cerere și declarație de venituri, formular tip (poate fi descărcat de aici),

-  copie xerox a certificatului de naştere şi a actului de identitate al studentului,

-  copie xerox a actului de identitate al părintelui / ocrotitorului legal,

-  copie xerox a actului care dovedeşte calitatea de ocrotitor legal (dacă este cazul),

-  copii xerox ale certificatelor de naştere sau ale actelor de identitate, după caz, ale celorlalţi membri ai familiei,

-  copii xerox ale  certificatului/certificatelor de deces ale părintelui/părinţilor, dacă este cazul,

-  adeverinţă de la instituţiile de învăţământ/unitate din care să rezulte calitatea de elev sau student a celorlalţi fraţi/surori (în care se specifică dacă au obţinut bursă);

Mai multe informaţii...

Anunț privind plata taxelor în semestrul II, an universitar 2020/2021

Conform Regulamentelor privind studiile de licență și masterat, taxele aferente contractelor de studii se vor achita în primele două săptamâni din semestru (perioada 01 martie – 12 martie 2021).

Mai multe informaţii...

Anunț privind acordare burse de merit gradul I și gradul II în sem II, an universitar 2020/2021

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii I, II, III, IV licență și I și  II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în semestrul I al anului universitar 2020/2021, pot solicita acordarea bursei în sem. II, prin completarea formularului tip de cerere de bursă.

Mai multe informaţii...

ANUNȚ DISCIPLINE LIBER ALESE SEM. II, 2020-2021

Studenții care nu au optat la începutul anului universitar pentru una din disciplinele liber alese din sem. II, conform planului de învățământ 2020-2021, pot opta până pe data de 19 februarie 2021, inclusiv, trimițând o cerere adresată Domnului Decan în care solicită explicit adăugarea disciplinei în contractul de studii însoțită de dovada achitării disciplinei alese!

Cererea se va trimite secretarei de an, prin email!

Cursuri de limba engleză pentru comunicare profesională

Cursuri de limba germană pentru începători

Cursuri de limba franceză

Anunț privind încărcarea cererilor de burse( toate tipurile) pentru sem. I, an universitar 2020-2021

Stimați studenți, 

În primul rând vă mulțumim pentru înțelegerea de care ați dat dovadă în această perioadă, destul de grea pentru noi toți.

Vă asigurăm pe această cale că platforma de validarea a contractelor va funcționa încă o săptămână, timp în care cei care nu au reușit sa semneze contractul,  încă o vor mai putea face.

De luni, 19.10.2020, veti putea încărca pe aceeași platformă de contracte, cererile de burse de toate tipurile. Nu uitați să semnați și să datați cererile!!!!

Mai multe informaţii...

Informații suplimentare privind Bursele de performanță

Cu privire la anunțul inițial (din 8 Octombrie) referitor la Bursele de performanță, încărcarea electronică a dosarelor se va face in zilele de 19 si 20 Octombrie pe o platformă de burse a ETTI (ce va fi anunțată în timp util). Ulterior, în data de 21 Octombrie vor fi evaluate dosarele depuse pentru Bursele de performanță.

Anunț privind semnarea contractelor de studii în anul universitar 2020-2021

În acest moment este funcțională platforma de validare a semnării contractelor de studii și a plaților aferente semestrului I, după caz. Platforma poate fi accesată la adresa http://etti.pub.ro/contracte. Pentru acces, va trebui să procedați astfel:

Mai multe informaţii...

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2020/2021

Studenții înscriși în anul universitar 2020/2021 vor dobândi calitatea de student după semnarea contractului de studii.

Mai multe informaţii...

Dosar bursă socială sem I 2020-2021

BURSE SOCIALE: ACTE NECESARE (doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.346 lei)

Mai multe informaţii...

Depuneri cereri pentru burse de merit

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în anul universitar 2019/2020, studenții  din anul I licență care au media generala a examenului de bacalaureat peste 8,00 și studenții admiși în anul I la masterat care au media de admitere peste 8,00, pot să completeze cerere de bursă, conform formular tip.

Model cerere bursă de performanță, merit

Cererile  se vor încărca pe o platformă electronică, la o adresă ce va fi anunțată în timp util, după finalizarea semnării contractelor de studii.

 

Secretar șef facultate

Depuneri dosare pentru burse de performanță

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut media generala de minimum 9,70 și au acumulat minim 30 de puncte în anul universitar 2019-2020 (toate acestea fiind obținute conform listei de criterii menționată in anexa Regulamentului de Burse 2020) pot depune un dosar ce va cuprinde:

Mai multe informaţii...

Legitimații și carnete de student

Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate/eliberate, după caz, prin intermediul șefilor de grupă, după semnarea contractelor de studii.

Prin urmare, șeful de grupă va lua legătura cu secretara de an în vederea programării unui interval orar pentru vizarea/eliberarea documentelor menționate anterior.

Pentru anul I, șeful de grupă va strînge două poze pentru fiecare student (de preferat ca studentul să le predea șefului de grupă într-un plic pe care va fi menționat numele lui).

Va multumim pentru colaborare!

Secretar Șef Facultate

Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică pentru studenții de anul I masterat

În atenția masteranzilor UPB din anul I

Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competenţelor pentru profesia didactică, Nivelul II

Departamentul de Formare pentru Cariera Didactică și Științe Socio-Umane (DFCD-SSU) din Universitatea POLITEHNICA din București (UPB) organizează, în anul universitar 2020-2021, Programul de formare psihopedagogică Nivelul II pentru studenții programelor de masterat din UPB, care au absolvit Nivelul I al programului în cadrul studiilor de licență. Programul de formare psihopedagogică, Nivel II, se desfășoară pe parcursul celor 4 semestre ale programului de masterat la care sunteți înscriși.

Mai multe informaţii...

Instrucțiuni folosire adrese de e-mail

In anul universitar 2020/2021, activitatea de Secretariat, in ceea ce priveste interactiunea cu studentii si fostii studenti, se va desfasura preponderent prin email.

Prin urmare, va rugam sa folositi uzual doar adresa de email a secretarei de an, iar daca sunteti fost student adresa de This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Mai multe informaţii...

Adeverințe absolvire licență

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA SEPTEMBRIE 2020,

ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE

DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII

ÎN PERIOADA 15 SEPTEMBRIE- 17 SEPTEMBRIE, INTERVAL ORAR 9.00-15.00

 

Secretar Șef Facultate

Promoția 2019 absolvenți studii de licență, ridicare diplome

ABSOLVENŢII  ÎŞI  POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE  LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ (0214029639)

 Program : Luni-Vineri - 10,00-13,00.

Mai multe informaţii...

Adverințe de absolvire licență/masterat promoția 2020

ABSOLVENŢII PROMOŢIEI IUNIE/IULIE 2020, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII ÎN PERIOADA 13 IULIE -17 IULIE 2020.

Program : Luni-Joi, 8.00-20.00

                  Vineri, 8.00-16.00

 Secretar Șef Facultate

09.07.2020

Promoția 2019 absolvenți studii de masterat, ridicare diplome

ABSOLVENŢII  ÎŞI  POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE  LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ.(0214029639)

Mai multe informaţii...

Certificat ECCP pentru studenții care au promovat examenul

Studenții care au promovat ECCP în anul universitar 2016-2017 își pot ridica certificatul de la secretariat, în timpul programului de lucru cu studenții (luni-joi 14.00-16.00).

Lucrări de verificare - sem. II 2020-2021

Lucrări de verificare (curs) – semestrul II
Învăţământ universitar de licență 2020-2021

În ședința Biroului Executiv al Conducerii Facultății din data de 3 martie 2021 s-a propus, ca și recomandare pentru disciplinele care au prevăzută verificare pe parcurs în fișa disciplinei, următorul calendar:

Mai multe informaţii...

Programarea examenelor din sesiunea de iarnă 2020 - 2021

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yugcyQLdjQ1x9L1NasVZVCH3kei70zTbstqjmgMwCOg/edit?ts=5fd1f3dd#gid=2015610986

Începând cu data de 18 ianuarie 2021 (ora 00:00) și până în ultima zi din sesiune, pe data de 19 februarie 2021 (ora 23:59), studenții sunt rugați să completeze FORMULARUL DE FEEDBACK disponibil pe instanța Moodle a fiecărui curs (NU pe meta-cursuri).

Acest feedback este anonim și va fi disponibil cadrelor didactice după semnarea cataloagelor la secretariat, deci după finalizarea evaluării aferente acestui semestru.

Acest formular de feedback este identic pentru toate cursurile din cadrul Universității POLITEHNICA din București și a fost creat în scopul îmbunătățirii disciplinelor.

 

Vă mulțumim!

17 ianuarie 2021

Lucrări de verificare - sem. I 2020-2021

 

Mai multe informaţii...

ECCPr 2020-2021

Pentru studenții anului 4 care nu au promovat examenul de certificare a competențelor de programare (ECCPr), se va organiza o sesiune de examinare pe data de 1 februarie 2021, ora 11:00, pe Moodle. Acest examen se va susține online, în același fel cu sesiunile din vara și toamna anului 2020:

  • Timp de lucru: două ore
  • Aveți acces la documentația limbajului ales pentru implementare
  • Aveți posibilitatea de a folosi IDE și compilator local, cu observația că nu se oferă suport în cazul în care există diferențe de execuție între varianta locală și cea de pe Moodle.

În maxim 24 de ore de la publicarea acestui mesaj se va genera automat și o echipă de MS Teams asociată cursului, unde veți fi adăugați de către sistem în momentul în care vă înscrieți la cursul de pe Moodle. Dacă există întrebări sau nelămuriri, acela este cel mai bun loc pentru a le adresa.

Mult succes și Sărbători Fericite!

Burse sem 2

Burse sociale

Burse de merit

Burse semestrul 1 2020-2021

Lista studenților din FACULTATEA Electronică, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei
care beneficiază de BURSE pe semestrul I
al Anului universitar 2019-2020, Forma de învățământ ZI - LICENȚĂ + MASTERAT

Mai multe informaţii...

Regulament burse

Regulament burse 2020-2021

Mai multe informaţii...

Subcategorii