Grupe 2022-2023

Repartizarea pe grupe în anul universitar 2022-2023.

Mai multe informaţii...

Formulare utile

Pe această pagină veţi avea acces la diverse formulare utile în relaţia dvs. cu secretariatul facultăţii.

Model cerere bursă de performanță, merit

Model cerere și declaraţie de venituri bursă socială.

Model cerere promovare.

Model cerere reînmatriculare.

Model cerere repetare.

 

Grupe 2021-2022

Repartizarea pe grupe în anul universitar 2021-2022.

Mai multe informaţii...

Activare platforma Moodle

Platforma moodle (inclusiv clasele de Teams asociate) va deveni disponibila in cursul zilei de joi 06.10.2022, dupa incarcarea optiunilor studentilor de anul I.

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2022/2023

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi în general aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încărca contractele de studii pe platforma de contracte, urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platforma de contracte, după ce ați completat feedback-ul, împreună cu dovada achitării taxelor, după caz. Originalul contractului și dovada achitării taxelor vor fi aduse la Secretariat ulterior validarii pe platformă, dar nu mai târziu de 31 octombrie 2022.

Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate numai după ce Secretara de an primește actele de la student.La fel se va proceda și în cazul eliberării adeverinței de student. Data de la care platforma de contracte va deveni funcțională va fi anunțată în timp util.

Pentru calcularea taxei datorate pentru primul semestru veți avea în vedere următoarele:

Mai multe informaţii...

ANUNȚ DESCHIDERE AN UNIVERSITAR 2022-2023

Luni 3 OCTOMBRIE 2022, la ora 13, sala A01, va avea loc deschiderea anului universitar 2022-2023 la Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației la care sunt invitați să participe studenții anului I licență.

Vă așteptăm cu drag și vă dorim mult succes în noul an universitar!

Probleme accesare conturi UPB

În acest moment se fac actualizari pe platformele UPB. Va rugam evitati sa trimiteti tichete inutil. In acest moment aplicatia de tichete este spamata si nu mai pot fi rezolvate problemele reale. Toate tichetele vor fi inchise automat iar cei care insistati veti fi banati.

Există de aproape un an pe site instructiuni despre cum sa va adaugati mai multe dispozitive sso astfel incat sa puteti accesa platformele si daca vi se strica telefonul (aici). 

In atentia studentilor de anul I (masterat sau licenta): Conturile nu sunt inca gata. Se va posta un anunt pe aceasta pagina atunci cant procesul va fi finalizat. Este functionala doar aplicatia de alegere a optionalelor pentru anul I licență (https://etti.pub.ro/contracte/) care poate fi accesata cu contul personal de e-mail declarat la admitere.

Anunț actualizare IBAN

ÎN ATENŢIA STUDENȚILOR DE LA LICENȚĂ ȘI MASTERAT

Studenții din anul I licență și I masterat sunt rugați să-și completeze codul IBAN pe platforma studenti.pub.ro până la data de 14 octombrie 2022(ulterior acestei date secretara de an va valida datele personale și câmpul de încărcare va fi blocat).

De asemenea, studenții din anii II, III și IV licență care doresc să-și actualizeze codul IBAN pe platforma studenti.pub.ro sunt rugați să trimită email secretarei de an pentru actualizare până la data de 14 octombrie 2022.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Secretar Șef Facultate

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor pentru studenții înscriși la MASTER în anul universitar 2022/2023

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi în general aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încarca contractele de studii pe platforma de contracte, urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platformă împreună cu dovada achitării taxelor, după caz.

Mai multe informaţii...

Procedura eliberare adeverințe student și situație școlară

ÎN ATENŢIA STUDENȚILOR DE LA LICENȚĂ ȘI MASTERAT

Eliberarea adeverințelor de student și a situațiilor școlare în anul universitar 2022/2023 se face respectând Regulamentul actelor de studii aprobat de Senatul UPB prin Hotărârea Nr. 244 /22.09.2021 disponibil pe site-ul UPB la adresa https://upb.ro/wp-content/uploads/2021/10/Regulamentul-privind-regimul-actelor-de-studii-in-UPB.pdf

Mai multe informaţii...

BURSE SOCIALE–ACTE NECESARE

 (doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.524 lei)

Mai multe informaţii...

Conturi studenti admisi in 2022 licenta si masterat

Conturile și accesul studenților admiși in acest an universitar nu sunt încă active. Vă rugăm să nu ne bombardați cu mesaje și tichete pe platforma de tichete. Abuzurile vor fi sancționate. Vom posta mesaje pe aceasta pagină web cand acestea vor fi disponibile.

 

 

 

În atenţia absolvenţilor de licență sesiunea septembrie 2022

Absolvenţii din promoţia septembrie 2022, îşi pot ridica adeverinţele de absolvire, de la secretariatul facultăţii, fără programare în prealabil, în perioada 15-30 septembrie a.c. conform programului de lucru cu publicul.

 

Secretar Șef Facultate

15.09.2022

Finalizare introducere note sesiunea toamnă 2021-2022

În atenția tuturor studenților 

Vă rugăm să accesați platforma studenti.pub.ro pentru verificarea  situației școlare privind anul universitar 2021/2022,  iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretara de an, prin email, până la data de 19 septembrie 2022

Mai multe informaţii...

ANUNŢ PENTRU ABSOLVENȚII DE LICENȚĂ ȘI MASTERAT PROMOȚIA 2021

ABSOLVENŢII  ÎŞI  POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE  LA RECTORAT, BIROUL ACTE DE STUDII, CLĂDIREA RECTORAT, CAMERA 307,  ÎNCEPÂND CU DATA DE 2 IUNIE 2022, LUNI-VINERI, INTERVAL ORAR 11-13.

Mai multe informaţii...

Procedura de refacere a anului (repetare/reînmatriculare) în anul universitar 2022/2023

Studenții care au semnat în anii precedenți contracte de studii cu taxă și nu au achitat integral taxele trebuie să achite restul de taxă.

Mai multe informaţii...

Procedura de promovare în anul universitar 2022/2023

Studenții care nu au obţinut necesarul de puncte credit obligatorii, respectiv:

Mai multe informaţii...

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR DE LICENȚĂ SESIUNEA IULIE 2022

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA IULIE 2022, ÎŞI POT RIDICA    ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, FĂRĂ PROGRAMARE ÎN PREALABIL, ÎN PERIOADA

 13-20 IULIE, INCLUSIV, INTERVAL ORAR 9.00-15.00

  

Secretar Șef Facultate

13.07.2022

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR SESIUNEA FEBRUARIE 2022

ABSOLVENŢII CARE AU SUSȚINUT EXAMENUL DE FINALIZARE A STUDIILOR IN SESIUNEA FEBRUARIE 2022 ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII.

Luni-Joi, 9,00-15,00.

Secretar Șef Facultate

Anunț privind acordare burse de merit gradul I și gradul II în sem II, an universitar 2021/2022

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii I, II, III, IV licență și I și  II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în semestrul I al anului universitar 2021/2022, pot solicita acordarea bursei în sem. II, prin completarea formularului tip de cerere de bursă.

Mai multe informaţii...

Anunț privind plata taxelor în sem II, an universitar 2021/2022

Conform Regulamentelor privind studiile de licență și masterat, taxele aferente contractelor de studii se vor achita în primele două saptamâni din semestru.

Dovada achitării va fi încărcată de către student pe platforma de contractehttp://etti.pub.ro/contracte, începând cu data de 07 Martie 2022.

Studenții care nu achită taxa și nu încarcă dovada achitării acesteia, în termenul stabilit prin Regulamente vor fi scoși de pe  platforma Moodle, iar cei care au semnat contract de studii cu taxă vor fi propuși pentru exmatriculare.

Mai multe informaţii...

Anunț dosar bursă socială sem II 2021-2022

BURSE SOCIALE - ACTE NECESARE (doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.524 lei)

Mai multe informaţii...

Finalizare introducere note sem 1 2021-2022

Vă rugăm să accesați platforma studenti.pub.ro pentru verificarea situației școlare pentru sem I 2021/2022, iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretariatul, prin email secretariat@electronica.pub.ro, până la data de 0martie2022.
După această dată nu se mai fac corecții în cataloage.
Va multumim pentru colaborare!
Secretar Șef Facultate
25.02.2022

Anunț scoatere la concurs post șef lucrări pe durată determinată

Departamentul de Telecomunicații anunță scoaterea la concurs a postului de șef lucrări pe durata determinată 54.

Informațiile privind concursul și postul 54 Șef Lucrări pe perioadă determinată pot fi găsite aici.

Licențe Matlab

Universitatea noastră beneficiază de licență campus de Matlab. Pentru calculatoarele individuale ale studenților și cadrelor didactice, este suficient ca aceștia să-și creeze un cont pe site-ul Mathworks cu adresa de e-mail instituțională (@*upb.ro) și își vor putea instala programele.

 

 

Participarea la activități începând cu 15 nov 2021

Conform Hotărârii Senatului UPB din 12/11/2021 pentru organizarea activităților didactice și de cercetare, s-a decis reluarea activității în regim hibrid pentru studii de LICENȚĂ, incepand cu data de luni, 15 noiembrie 2021.

La Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației activitățile se vor desfășura astfel (conform orarului semestrului I al anului universitar 2021-2022 afișat pe site: https://bit.ly/3kgscyR) :

- Cursurile se vor desfăşura ON-LINE pe tot parcursul semestrului.

- Toate seminariile la anii 1, 2 si 3 se desfasoara FIZIC in salile de curs. Seminariile la anul 4 se desfășoara ON-LINE.

- Laboratoarele marcate in orar cu fond portocaliu deschis se desfasoara FIZIC, în sala de laborator specificată la orar (se va vedea și secțiunile de anunțuri din tabelul de orar). Laboratoarele și proiectele marcate cu fond verde deschis se desfășoara ON-LINE.

 

Pentru studiile de MASTERAT activitățile rămân în format ON-LINE.

Lista studenților care beneficiază de BURSE pe semestrul I al Anului universitar 2021-2022, Forma de învățământ ZI - LICENȚĂ si MASTERAT

Atenție!!! La întocmirea listei de mai jos s-a avut în vedere eligibilitatea atât din punct de vedere al mediei căt și al precizărilor făcute prin anunțul postat pe site-ul facultății în data de 11 octombrie 2021, disponibil înca la adresa: http://www.electronica.pub.ro/index.php/anunturi/anunturi/1013-anunt-privind-acordarea-de-burse-de-merit-gradul-i-si-gradul-ii-pentru-sem-i-an-universitar-2021-2022. În situația în care vă regăsiți în lista de mai jos și nu doriți acordarea bursei (din diverse motive) vă rugăm sa trimiteți email pe adresa secretarei de an până luni, 01.11.2021, orele 10.

Mai multe informaţii...

Eliberarea legitimațiilor și carnetelor de student pentru anul I licență

ÎN ATENŢIA STUDENȚILOR DIN ANUL I LICENȚĂ

Eliberarea legitimațiilor și carnetelor de student se va face conform calendarului de mai jos:

  • Seria A- începând cu data de 26.10.2021
  • Seria B- începând cu data de 28.10.2021
  • Seria C- începând cu data de 01.11.2021
  • Seria D- începând cu data de 03.11.2021
  • Seria E- începând cu data de 05.11.2021
  • Seriile F și G - începând cu data de 09.11.2021 

Vor primi doar pentru studenții care au adus contractul de studii în original!

 

Secretar Șef Facultate

Prelungire termen depunere dosar burse sociale

Documentele se vor depune la Secretariat, până la data de 20 octombrie a.c., inclusiv, după confirmarea programării la secretara de an. Comisia de atribuire a burselor, constituită la nivelul facultății, retrage/impută bursa primită, în cazuri speciale cum ar fi: transmiterea de acte false, plecarea studentului din facultate, abateri grave de la disciplina universitară, alte situații deosebite.

  • cerere și declarație de venituri, formular tip
  • copie xerox a certificatului de naştere şi a actului de identitate al studentului
  • copie xerox a actului de identitate al părintelui / ocrotitorului legal
  • copie xerox a actului care dovedeşte calitatea de ocrotitor legal (dacă este cazul)
  • copii xerox ale certificatelor de naştere sau ale actelor de identitate, după caz, ale celorlalţi membri ai familiei
  • copii xerox ale  certificatului/certificatelor de deces ale părintelui/părinţilor, dacă este cazul
  • adeverinţă de la instituţiile de învăţământ/unitate din care să rezulte calitatea de elev sau student a celorlalţi fraţi/surori ( în care se specifică dacă au obţinut bursă )

Mai multe informaţii...

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor pentru studenții înscriși la MASTER în anul universitar 2021/2022

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi în general aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încarca contractele de studii pe platforma de contracte, urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platformă împreună cu dovada achitării taxelor, după caz.

Originalul contractului și dovada achitării taxelor vor fi aduse la Secretariat ulterior validarii pe platformă în termen de maxim 30 zile de la validare, fără a fi necesară o programare.

Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate numai după ce a fost validat contractul. La fel se va proceda și în cazul eliberării adeverinței de student.

Studenții înmatriculați în anul I, care au susținut examen de diplomă/ licență anterior anului 2021 și semnează în prezent contract de studii cu finanțare bugetară sunt rugați să menționeze la finalul contractului că nu au urmat cursuri de masterat cu finanțare bugetară la alte universități din țară (Subsemnatul, declar pe proprie răspundere că nu am semnat până în prezent contracte pentru studii de masterat finanțate de la bugetul de stat cu alte instituții de învățământ superior din țară; data și semnătura).

Pentru calcularea taxei datorate pentru primul semestru veți avea în vedere următoarele:

Mai multe informaţii...

Subcategorii