Formulare utile

Pe această pagină veţi avea acces la diverse formulare utile în relaţia dvs. cu secretariatul facultăţii.

Mai multe informaţii...

Grupe 2020-2021

Repartizarea pe grupe în anul universitar 2020-2021.

Mai multe informaţii...

Anunț privind încărcarea cererilor de burse( toate tipurile) pentru sem. I, an universitar 2020-2021

Stimați studenți, 

În primul rând vă mulțumim pentru înțelegerea de care ați dat dovadă în această perioadă, destul de grea pentru noi toți.

Vă asigurăm pe această cale că platforma de validarea a contractelor va funcționa încă o săptămână, timp în care cei care nu au reușit sa semneze contractul,  încă o vor mai putea face.

De luni, 19.10.2020, veti putea încărca pe aceeași platformă de contracte, cererile de burse de toate tipurile. Nu uitați să semnați și să datați cererile!!!!

Mai multe informaţii...

Informații suplimentare privind Bursele de performanță

Cu privire la anunțul inițial (din 8 Octombrie) referitor la Bursele de performanță, încărcarea electronică a dosarelor se va face in zilele de 19 si 20 Octombrie pe o platformă de burse a ETTI (ce va fi anunțată în timp util). Ulterior, în data de 21 Octombrie vor fi evaluate dosarele depuse pentru Bursele de performanță.

Anunț privind semnarea contractelor de studii în anul universitar 2020-2021

În acest moment este funcțională platforma de validare a semnării contractelor de studii și a plaților aferente semestrului I, după caz. Platforma poate fi accesată la adresa http://etti.pub.ro/contracte. Pentru acces, va trebui să procedați astfel:

Mai multe informaţii...

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2020/2021

Studenții înscriși în anul universitar 2020/2021 vor dobândi calitatea de student după semnarea contractului de studii.

Mai multe informaţii...

Dosar bursă socială sem I 2020-2021

BURSE SOCIALE: ACTE NECESARE (doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.346 lei)

Mai multe informaţii...

Depuneri cereri pentru burse de merit

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în anul universitar 2019/2020, studenții  din anul I licență care au media generala a examenului de bacalaureat peste 8,00 și studenții admiși în anul I la masterat care au media de admitere peste 8,00, pot să completeze cerere de bursă, conform formular tip.

Model cerere bursă de performanță, merit

Cererile  se vor încărca pe o platformă electronică, la o adresă ce va fi anunțată în timp util, după finalizarea semnării contractelor de studii.

 

Secretar șef facultate

Depuneri dosare pentru burse de performanță

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut media generala de minimum 9,70 și au acumulat minim 30 de puncte în anul universitar 2019-2020 (toate acestea fiind obținute conform listei de criterii menționată in anexa Regulamentului de Burse 2020) pot depune un dosar ce va cuprinde:

Mai multe informaţii...

Legitimații și carnete de student

Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate/eliberate, după caz, prin intermediul șefilor de grupă, după semnarea contractelor de studii.

Prin urmare, șeful de grupă va lua legătura cu secretara de an în vederea programării unui interval orar pentru vizarea/eliberarea documentelor menționate anterior.

Pentru anul I, șeful de grupă va strînge două poze pentru fiecare student (de preferat ca studentul să le predea șefului de grupă într-un plic pe care va fi menționat numele lui).

Va multumim pentru colaborare!

Secretar Șef Facultate

Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică pentru studenții de anul I masterat

În atenția masteranzilor UPB din anul I

Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competenţelor pentru profesia didactică, Nivelul II

Departamentul de Formare pentru Cariera Didactică și Științe Socio-Umane (DFCD-SSU) din Universitatea POLITEHNICA din București (UPB) organizează, în anul universitar 2020-2021, Programul de formare psihopedagogică Nivelul II pentru studenții programelor de masterat din UPB, care au absolvit Nivelul I al programului în cadrul studiilor de licență. Programul de formare psihopedagogică, Nivel II, se desfășoară pe parcursul celor 4 semestre ale programului de masterat la care sunteți înscriși.

Mai multe informaţii...

Instrucțiuni folosire adrese de e-mail

In anul universitar 2020/2021, activitatea de Secretariat, in ceea ce priveste interactiunea cu studentii si fostii studenti, se va desfasura preponderent prin email.

Prin urmare, va rugam sa folositi uzual doar adresa de email a secretarei de an, iar daca sunteti fost student adresa de This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Mai multe informaţii...

Adeverințe absolvire licență

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA SEPTEMBRIE 2020,

ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE

DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII

ÎN PERIOADA 15 SEPTEMBRIE- 17 SEPTEMBRIE, INTERVAL ORAR 9.00-15.00

 

Secretar Șef Facultate

Promoția 2019 absolvenți studii de licență, ridicare diplome

ABSOLVENŢII  ÎŞI  POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE  LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ (0214029639)

 Program : Luni-Vineri - 10,00-13,00.

Mai multe informaţii...

Adverințe de absolvire licență/masterat promoția 2020

ABSOLVENŢII PROMOŢIEI IUNIE/IULIE 2020, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII ÎN PERIOADA 13 IULIE -17 IULIE 2020.

Program : Luni-Joi, 8.00-20.00

                  Vineri, 8.00-16.00

 Secretar Șef Facultate

09.07.2020

Promoția 2019 absolvenți studii de masterat, ridicare diplome

ABSOLVENŢII  ÎŞI  POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE  LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ.(0214029639)

Mai multe informaţii...

Certificat ECCP pentru studenții care au promovat examenul

Studenții care au promovat ECCP în anul universitar 2016-2017 își pot ridica certificatul de la secretariat, în timpul programului de lucru cu studenții (luni-joi 14.00-16.00).

Lucrări de verificare - sem. I 2020-2021

 

Mai multe informaţii...

Burse semestrul 1 2020-2021

Lista studenților din FACULTATEA Electronică, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei
care beneficiază de BURSE pe semestrul I
al Anului universitar 2019-2020, Forma de învățământ ZI - LICENȚĂ + MASTERAT

Mai multe informaţii...

Regulament burse

Regulament burse 2020-2021

Mai multe informaţii...

Regulament burse UPB 2020

Regulament burse UPB, aprobat 2020-2021

Mai multe informaţii...

Formular de feedback

Completarea formularelor de Feedback pentru anul anterior

Studenții anilor 2,3,4 trebuie să completeze formularul de feedback la adresa  https://feedback.elcom.pub.ro/students/  în intervalul 3-17 octombrie 2020

Veți selecta seria și anul (A1, B1, ... , G1, A2, B2, ... , G2) respectiv specializarea și anul (CTI3, ELA3, TST3, ...) în care ați fost în anul anterior (2019-2020). Alegeți seria și anul corecte, întrucît disciplinele afișate sînt selectate în funcție de acestea!   OBS: pt. cei care repetă anul 4, completați feedback-ul pt. specializările CTI4, ELA4, etc.

Parola (codul) de acces este acest grup de caractere la care se adaugă &student , de exemplu A1&student, B2&student, TST3&student  . 

Completarea este anonimă, dar obligatorie. După completare se va afișa un cod de confirmare care vi se cere pe pagina în care încărcați contractul de studiu. Salvați acest cod, căci datorită anonimității codul nu se salvează pe serverul nostru, nu trimiteți e-mail pt. a vă recupera codul ! Codul este de unică folosință, nu puteți folosi codul unui coleg, nici coduri pentru alți ani.

 

Program contracte de studii

Potrivit "Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea procesului de învăţământ în UPB", participarea la activităţile didactice aferente procesului de învăţământ şi includerea dvs. în formaţiile de studiu se face pe baza "Contractului anual de studii". 

Mai multe informaţii...

Contracte an IV

Pentru anul IV, a fost activată aplicația pentru completarea opțiunilor pentru discipline liber alese, la adresa http://etti.pub.ro/contracte/.

 

Vă  dorim succes,

Serviciul IT

Contracte an III

Aplicația pentru alegerea disciplinelor opționale și liber alese pentru anul III a fost activată și este disponibilă la adresa http://etti.pub.ro/contracte/. Vă rugăm să citiți cu atenție instrucțiunile. 

 

Vă  dorim succes,

Serviciul IT

Anunţ contracte de studii

Potrivit „Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea  procesului de învăţământ în UPB” participarea la activităţile didactice aferente procesului de învăţământ şi includerea dvs. în formaţiile de studiu se face pe baza „Contractului anual de studii”.

Mai multe informaţii...

Contracte, Informații generale

Stimate student/studentă,

Vă felicităm pentru noua dvs. calitate de student al Facultăţii de Electronică, Telecomunicaţii şi Ingineria Informaţiei (ETTI) din cadrul Universităţii “Politehnica” Bucureşti (UPB).

O parte a interacţiunii dvs. cu facultatea se va desfăşura “on line” (adresa web a facultăţii este www.electronica.pub.ro unde veţi găsi informaţii suplimentare, puteţi folosi pe pagina web a facultăţii căsuţa de căutare din dreapta sus) unele resurse necesitând o procedură de autentificare. Pentru autentificare veţi folosi adresa de e-mail declarată la înmatriculare.

Mai multe informaţii...

Accesul studenților în MOODLE la alte discipline decât cele din anul curent

Studenții care doresc să acceseze alte cursuri decât cele din anul de studii curent trebuie să se adreseze profesorilor titulari pentru a le permite accesul la curs. Există o procedură automată, care face alocarea și la disciplinele din contract care nu fac parte din anul de studii curent (deci unii dintre studenți se pot regăsi automat la o mare parte din aceste cursuri), dar pot apărea erori. După ce profesorul titular adaugă studentul la curs, acesta va apărea automat și în grupul asociat de Teams.

Prezentare noua platformă MOODLE 2020

Începând cu acest an universitar, se schimbă modul de acces la platforma MOODLE. Astfel:

Mai multe informaţii...

Subcategorii