Tentativă de atac informatic asupra aplicațiilor ETTI

În data de 10 septembrie 2021 a avut loc un atac cibernetic asupra platformei informatice a Facultatii de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, platforma care asigura interfata intre studenti si secretariatul facultatii. In urma acestui atac au fost extrase listele de utilizatori inregistrati pe platforma respectiva si partial unele date personale (CNP-urile unora din studenti).
Nu a fost accesata baza de date principala a UPB in care sunt stocate datele personale ale studentilor (situatie scolara, adresa, informatii bancare etc.). Aceste date sunt stocate in conditii de siguranta maxima.
Problema de securitate a fost remediata in cursul zilei si au fost demarate procedurile de informare a autoritatilor competente in vederea identificarii si tragerii la raspundere a autorului atacului cibernetic.
Ne cerem scuze studentilor facultatii noastre pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.

Anunț privind procedura de refacere a anului (repetare/reînmatriculare) în anul universitar 2021/2022

Studenții care au semnat în anii precedenți contracte de studii cu taxă și nu au achitat integral taxele trebuie să achite restul de taxă.

Depunerea cererilor se poate face în perioada 13.09.2021 – 17.09.2021 prin email, la Secretara de an.

Mai multe informaţii...

Anunț privind procedura de promovare în anul universitar 2021/2022

Studenții care nu au obţinut necesarul de puncte credit obligatorii, respectiv:

  • minim 35 cst pentru trecerea în anul II
  • minim 95 cst pentru trecerea în anul III
  • minim 155 cst pentru trecerea în anul IV

pot depune cereri de promovare  cu derogare de la art. 24 din Regulamentul privind organizarea procesului de învățământ universitar de licență dacă au obţinut:

  • minim 30 cst pentru trecerea în anul II
  • minim 85 cst pentru trecerea în anul III
  • minim 140 cst pentru trecerea în anul IV

 Cererile se trimit prin email la Secretara de an  în perioada 13.09-17.09.2021

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR DE LICENȚĂ SESIUNEA IULIE 2021

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA IULIE 2021, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, FĂRĂ PROGRAMARE ÎN PREALABIL, ÎN PERIOADA 12-16 IULIE, INTERVAL ORAR 8.00-16.00

Secretar Șef Facultate

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR DE MASTERAT SESIUNEA IUNIE 2021

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA IUNIE 2021, ÎŞI POT RIDICA    ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, FĂRĂ PROGRAMARE ÎN PREALABIL, ÎN PERIOADA 12-16 IULIE, INTERVAL ORAR 10.00-14.00

  

Secretar Șef Facultate

În atenția absolvenților de licență și masterat, promoția 2020

ABSOLVENŢII  ÎŞI  POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE  LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ(0214029639), ÎNCEPÂND CU DATA DE 22 IUNIE 2021, ÎN INTERVALUL ORAR 10-15 (pentru lunile iunie și iulie).

Important:

Mai multe informaţii...

Actualizare Anunț privind plata taxelor pentru semestrul II, an universitar 2020/2021

 Studenții care nu au încărcat dovada achitării taxelor pentru semestrul II a.c. sau nu au achitat din diverse motive nu vor putea intra în examene.

Platforma va mai fi deschisă până la data de 15 aprilie a.c..

Ulterior acestei date, titularii de disciplină vor primi liste cu studenții care nu și-au

achitat taxele.

Vă rugăm să aveți in vedere aceste aspecte,  astfel încât sa nu ajungeți în situația de nu putea fi evaluat.

Pentru calcularea taxei datorate pentru semestrul II, veți avea în vedere următoarele aspecte:

 

Mai multe informaţii...

Adeverințe de absolvire pentru absolvenții de licență și masterat sesiunea februarie 2021

Absolvenţii din promoţia februarie 2021 îşi pot ridica adeverinţele de absolvire de la secretariatul facultăţii, fără programare în prealabil, în perioada 16 martie-31 martie, interval orar 10.00-14.00.

Mai multe informaţii...

Note sem 2 platforma electronică

În atenția tuturor studenților: În acest moment toate notele din anul universitar 2020/2021 sunt introduse pe platforma studenti.pub.ro.

Vă rugăm să vă verificați situația școlară afișată pe registrul de note iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretariatul, prin  email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 05 martie 2021.

După această dată nu se mai fac niciun fel de corecții în cataloage.

 Va multumim pentru colaborare!

Secretar Șef Facultate

Anunț burse sociale, acte necesare

(doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.386 lei)

-  cerere și declarație de venituri, formular tip (poate fi descărcat de aici),

-  copie xerox a certificatului de naştere şi a actului de identitate al studentului,

-  copie xerox a actului de identitate al părintelui / ocrotitorului legal,

-  copie xerox a actului care dovedeşte calitatea de ocrotitor legal (dacă este cazul),

-  copii xerox ale certificatelor de naştere sau ale actelor de identitate, după caz, ale celorlalţi membri ai familiei,

-  copii xerox ale  certificatului/certificatelor de deces ale părintelui/părinţilor, dacă este cazul,

-  adeverinţă de la instituţiile de învăţământ/unitate din care să rezulte calitatea de elev sau student a celorlalţi fraţi/surori (în care se specifică dacă au obţinut bursă);

Mai multe informaţii...

Anunț privind plata taxelor în semestrul II, an universitar 2020/2021

Conform Regulamentelor privind studiile de licență și masterat, taxele aferente contractelor de studii se vor achita în primele două săptamâni din semestru (perioada 01 martie – 12 martie 2021).

Mai multe informaţii...

Anunț privind acordare burse de merit gradul I și gradul II în sem II, an universitar 2020/2021

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii I, II, III, IV licență și I și  II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în semestrul I al anului universitar 2020/2021, pot solicita acordarea bursei în sem. II, prin completarea formularului tip de cerere de bursă.

Mai multe informaţii...

ANUNȚ DISCIPLINE LIBER ALESE SEM. II, 2020-2021

Studenții care nu au optat la începutul anului universitar pentru una din disciplinele liber alese din sem. II, conform planului de învățământ 2020-2021, pot opta până pe data de 19 februarie 2021, inclusiv, trimițând o cerere adresată Domnului Decan în care solicită explicit adăugarea disciplinei în contractul de studii însoțită de dovada achitării disciplinei alese!

Cererea se va trimite secretarei de an, prin email!

Cursuri de limba engleză pentru comunicare profesională

Cursuri de limba germană pentru începători

Cursuri de limba franceză

Anunț privind încărcarea cererilor de burse( toate tipurile) pentru sem. I, an universitar 2020-2021

Stimați studenți, 

În primul rând vă mulțumim pentru înțelegerea de care ați dat dovadă în această perioadă, destul de grea pentru noi toți.

Vă asigurăm pe această cale că platforma de validarea a contractelor va funcționa încă o săptămână, timp în care cei care nu au reușit sa semneze contractul,  încă o vor mai putea face.

De luni, 19.10.2020, veti putea încărca pe aceeași platformă de contracte, cererile de burse de toate tipurile. Nu uitați să semnați și să datați cererile!!!!

Mai multe informaţii...

Informații suplimentare privind Bursele de performanță

Cu privire la anunțul inițial (din 8 Octombrie) referitor la Bursele de performanță, încărcarea electronică a dosarelor se va face in zilele de 19 si 20 Octombrie pe o platformă de burse a ETTI (ce va fi anunțată în timp util). Ulterior, în data de 21 Octombrie vor fi evaluate dosarele depuse pentru Bursele de performanță.

Anunț privind semnarea contractelor de studii în anul universitar 2020-2021

În acest moment este funcțională platforma de validare a semnării contractelor de studii și a plaților aferente semestrului I, după caz. Platforma poate fi accesată la adresa http://etti.pub.ro/contracte. Pentru acces, va trebui să procedați astfel:

Mai multe informaţii...

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2020/2021

Studenții înscriși în anul universitar 2020/2021 vor dobândi calitatea de student după semnarea contractului de studii.

Mai multe informaţii...

Dosar bursă socială sem I 2020-2021

BURSE SOCIALE: ACTE NECESARE (doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.346 lei)

Mai multe informaţii...

Depuneri cereri pentru burse de merit

Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în anul universitar 2019/2020, studenții  din anul I licență care au media generala a examenului de bacalaureat peste 8,00 și studenții admiși în anul I la masterat care au media de admitere peste 8,00, pot să completeze cerere de bursă, conform formular tip.

Model cerere bursă de performanță, merit

Cererile  se vor încărca pe o platformă electronică, la o adresă ce va fi anunțată în timp util, după finalizarea semnării contractelor de studii.

 

Secretar șef facultate

Subcategorii