Completare anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2023/2024

Etapele procesului de semnare a contractului de studii:

Mai multe informaţii...

Conturi studenti admisi in 2023 licenta si masterat

Conturile și accesul studenților admiși în acest an universitar sunt active.   

Pentru a înțelege structura aplicațiilor și accesul la resurse, vă rugăm să citiți informațiile de mai jos:

-http://www.electronica.pub.ro/index.php/studenti/utile/conectare-la-resurse-pe-scurt-pentru-studenti

-http://www.electronica.pub.ro/index.php/studenti/utile/acces-resurse

Studenții care au mai avut un cont @upb, indiferent de facultate, vor folosi același cont.

 

 

 

 

Procedură eliberare adeverință de student și situație școlară 2023-2024

ÎN ATENŢIA STUDENȚILOR DE LA LICENȚĂ ȘI MASTERAT

Pentru eliberarea adeverinței de student, veți trimitecererea prin platforma studenti.pub.ro, din contul de student, urmând să vă prezentați la Secretariat pentru eliberare. Adeverințele pot fi ridicate numai după ce ați depus contractul în original, semnat, iar termenul de eliberare diferă în funcție de perioada din anul școlar.

Mai multe informaţii...

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2023/2024

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi în general aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încărca contractele de studii pe platforma de contracte, urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platformă împreună cu dovada achitării taxelor, după caz. Originalul contractului și dovada achitării taxelor vor fi aduse la Secretariat ulterior validarii pe platformă, dar nu mai târziu de 31 octombrie 2023.

Mai multe informaţii...

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA SEPTEMBRIE 2023, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, DUPĂ URMĂTORUL PROGRAM:

Luni, Miercuri, Vineri- interval orar 9-11
Marți, Joi- interval orar 13-15

Secretar Șef Facultate

Anunț important - note platforma electronică 2022-2023


În atenția tuturor studenților


Vă rugăm să accesați platforma studenti.pub.ro pentru verificarea situației școlare din anul universitar 2022/2023, iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretara de an, prin email, până la data de 18 septembrie 2023, inclusiv. După această dată nu se mai fac corecții în cataloage.

Mai multe informaţii...

Anunț proceduri de promovare respectiv refacere an 2023-2024

Au fost publicate procedurile de refacere respectiv promovare valabile pentru anul universitar 2023-2024, disponibile aici:

Proceduri 2023-2024

De asemenea, au fost publicate noile modele de cereri pentru promovare/reînmatriculare/repetare, disponibile aici:

Formulare utile 2023-2024

 

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR DE MASTERAT ȘI LICENȚĂ SESIUNEA IUNIE/IULIE 2023

ABSOLVENŢII, PROMOŢIA IUNIE/IULIE 2023, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, FĂRĂ PROGRAMARE ÎN PREALABIL, ÎN PERIOADA 13-20 IULIE , INCLUSIV, INTERVAL ORAR 14-16.

 

Secretar Șef Facultate
10.07.2023

ANUNŢ PENTRU ABSOLVENȚII DE LICENȚĂ ȘI MASTERAT PROMOȚIA 2022

ABSOLVENŢII ÎŞI POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE LA RECTORAT, BIROUL ACTE DE STUDII, CLĂDIREA RECTORAT, CAMERA 307, ÎNCEPÂND CU DATA DE 12 IUNIE 2023, LUNI-VINERI, INTERVAL ORAR 9-13, ÎN CONFORMITATE CU REGULAMENTUL PRIVIND REGIMUL ACTELOR DE STUDII ȘI AL DOCUMENTELOR UNIVERSITARE ÎN CADRUL UNIVERSITĂȚII POLITEHNICA DIN BUCUREȘTI

Important:

Absolvenții promoția FEBRUARIE 2023 au obligația de a prezenta Biroului Diplome adeverința de absolvire, dacă au ridicat-o de la Secretariatul facultății;
Absolvenții de licență înscriși în prezent la unul din programele de masterat organizate de ETTI au obligația de a aduce originalele diplomelor la Secretariat, până la începutul anului universitar 2023/2024, dar nu înainte de a face copii xerox/copii legalizate în funcție de necesități.


SECRETAR ŞEF FACULTATE
07.06.2023

 

Anunț important privind plata taxelor pentru semestrul II, an universitar 2022/2023

Studenții care nu au încărcat dovada achitării taxelor pentru semestrul II a.c. sau nu au achitat din diverse motive nu vor putea intra în examene.

Prin urmare, vă rugăm să urgentați achitarea taxelor și încărcarea dovezilor de plată pe platforma de contracte.

Vă rugăm să aveți in vedere aceste aspecte, astfel încât sa nu ajungeți în situația de nu putea fi evaluat.

Pentru calcularea taxei datorate pentru semestrul II, veți avea în vedere următoarele aspect:

Mai multe informaţii...

Anunț privind plata taxelor în sem II, an universitar 2022/2023

Conform Regulamentelor privind studiile de licență și masterat, taxele aferente contractelor de studii se vor achita în primele două săptămâni din semestru.

La Facultatea ETTI, dovada achitării va fi încărcată de către student pe platforma de contractehttp://etti.pub.ro/contracte, în maxim o lună de la data începerii semestrului II.

Mai multe informaţii...

Finalizare introducere note sesiunea iarnă 2022-2023

În atenția tuturor studenților

Vă rugăm să accesați platforma studenti.pub.ro pentru verificarea  situației școlare din semestrul I al anului universitar 2022/2023,  iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretara de an, prin email, până la data de 27 februarie 2023, inclusiv. După această dată nu se mai fac corecții în cataloage.

Mai multe informaţii...

Anunț pentru ziua de 2 decembrie 2022

Guvernul a stabilit ca vineri, 2 decembrie 2022, să fie zi liberă pentru salariații din instituțiile și autoritățile publice, având în vedere că aceasta se situează între zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează, conform Codului Muncii, și zile de repaus săptămânal.

Recuperarea zilei libere se va face până pe data de 23 decembrie 2022, în funcție de programul studenților, dar și al cadrelor didactice.

Completare anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2022/2023

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încarca contractele de studii pe platforma de contracte (https://etti.pub.ro/contracte), urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platformă împreună cu dovada achitării taxelor, după caz. Originalul contractului și dovada achitării taxelor vor fi aduse la Secretariat ulterior validarii pe platformă, dar nu mai târziu de 31 octombrie 2022.

Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate numai după ce Secretara de an primește actele de la student.La fel se va proceda și în cazul eliberării adeverinței de student.

Mai multe informaţii...

Activare platforma Moodle

Platforma moodle (inclusiv clasele de Teams asociate) va deveni disponibila in cursul zilei de joi 06.10.2022, dupa incarcarea optiunilor studentilor de anul I.

Clasele de Teams vor deveni active pentru studenti numai dupa ce profesorul titular le va activa.

Datorita modificarilor introduse, este posibil ca popularea cu studenti sa dureze mai mult timp.

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor în anul universitar 2022/2023

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi în general aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încărca contractele de studii pe platforma de contracte, urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platforma de contracte, după ce ați completat feedback-ul, împreună cu dovada achitării taxelor, după caz. Originalul contractului și dovada achitării taxelor vor fi aduse la Secretariat ulterior validarii pe platformă, dar nu mai târziu de 31 octombrie 2022.

Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate numai după ce Secretara de an primește actele de la student.La fel se va proceda și în cazul eliberării adeverinței de student. Data de la care platforma de contracte va deveni funcțională va fi anunțată în timp util.

Pentru calcularea taxei datorate pentru primul semestru veți avea în vedere următoarele:

Mai multe informaţii...

ANUNȚ DESCHIDERE AN UNIVERSITAR 2022-2023

Luni 3 OCTOMBRIE 2022, la ora 13, sala A01, va avea loc deschiderea anului universitar 2022-2023 la Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației la care sunt invitați să participe studenții anului I licență.

Vă așteptăm cu drag și vă dorim mult succes în noul an universitar!

Probleme accesare conturi UPB

În acest moment se fac actualizari pe platformele UPB. Va rugam evitati sa trimiteti tichete inutil. In acest moment aplicatia de tichete este spamata si nu mai pot fi rezolvate problemele reale. Toate tichetele vor fi inchise automat iar cei care insistati veti fi banati.

Există de aproape un an pe site instructiuni despre cum sa va adaugati mai multe dispozitive sso astfel incat sa puteti accesa platformele si daca vi se strica telefonul (aici). 

In atentia studentilor de anul I (masterat sau licenta): Conturile nu sunt inca gata. Se va posta un anunt pe aceasta pagina atunci cant procesul va fi finalizat. Este functionala doar aplicatia de alegere a optionalelor pentru anul I licență (https://etti.pub.ro/contracte/) care poate fi accesata cu contul personal de e-mail declarat la admitere.

Anunț actualizare IBAN

ÎN ATENŢIA STUDENȚILOR DE LA LICENȚĂ ȘI MASTERAT

Studenții din anul I licență și I masterat sunt rugați să-și completeze codul IBAN pe platforma studenti.pub.ro până la data de 14 octombrie 2022(ulterior acestei date secretara de an va valida datele personale și câmpul de încărcare va fi blocat).

De asemenea, studenții din anii II, III și IV licență care doresc să-și actualizeze codul IBAN pe platforma studenti.pub.ro sunt rugați să trimită email secretarei de an pentru actualizare până la data de 14 octombrie 2022.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Secretar Șef Facultate

Anunț privind semnarea contractelor și plata taxelor pentru studenții înscriși la MASTER în anul universitar 2022/2023

Procedura de semnare a contractelor în acest an universitar va fi în general aceeași ca și în anul universitar precedent, în sensul că Secretariatul va încarca contractele de studii pe platforma de contracte, urmând ca dvs. să le descărcați, printați și semnați olograf (obligatoriu) urmând ca apoi să le încărcați pe platformă împreună cu dovada achitării taxelor, după caz.

Mai multe informaţii...

Subcategorii