Anunț privind procedura de promovare în anul universitar 2021/2022
- Detalii
- Actualizat Marți, 07 Septembrie 2021 13:08
Studenții care nu au obţinut necesarul de puncte credit obligatorii, respectiv:
- minim 35 cst pentru trecerea în anul II
- minim 95 cst pentru trecerea în anul III
- minim 155 cst pentru trecerea în anul IV
pot depune cereri de promovare cu derogare de la art. 24 din Regulamentul privind organizarea procesului de învățământ universitar de licență dacă au obţinut:
- minim 30 cst pentru trecerea în anul II
- minim 85 cst pentru trecerea în anul III
- minim 140 cst pentru trecerea în anul IV
Cererile se trimit prin email la Secretara de an în perioada 13.09-17.09.2021
ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR DE LICENȚĂ SESIUNEA IULIE 2021
- Detalii
- Actualizat Luni, 12 Iulie 2021 14:49
ABSOLVENŢII, PROMOŢIA IULIE 2021, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, FĂRĂ PROGRAMARE ÎN PREALABIL, ÎN PERIOADA 12-16 IULIE, INTERVAL ORAR 8.00-16.00
Secretar Șef Facultate
ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR DE MASTERAT SESIUNEA IUNIE 2021
- Detalii
- Actualizat Luni, 12 Iulie 2021 12:02
ABSOLVENŢII, PROMOŢIA IUNIE 2021, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII, FĂRĂ PROGRAMARE ÎN PREALABIL, ÎN PERIOADA 12-16 IULIE, INTERVAL ORAR 10.00-14.00
Secretar Șef Facultate
În atenția absolvenților de licență și masterat, promoția 2020
- Detalii
- Actualizat Vineri, 18 Iunie 2021 15:15
ABSOLVENŢII ÎŞI POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ(0214029639), ÎNCEPÂND CU DATA DE 22 IUNIE 2021, ÎN INTERVALUL ORAR 10-15 (pentru lunile iunie și iulie).
Important:
Adeverințe de absolvire pentru absolvenții de licență și masterat sesiunea februarie 2021
- Detalii
- Actualizat Marți, 16 Martie 2021 13:04
Absolvenţii din promoţia februarie 2021 îşi pot ridica adeverinţele de absolvire de la secretariatul facultăţii, fără programare în prealabil, în perioada 16 martie-31 martie, interval orar 10.00-14.00.
Note sem 2 platforma electronică
- Detalii
- Actualizat Marți, 02 Martie 2021 11:37
În atenția tuturor studenților: În acest moment toate notele din anul universitar 2020/2021 sunt introduse pe platforma studenti.pub.ro.
Vă rugăm să vă verificați situația școlară afișată pe registrul de note iar în caz că există neconcordanțe să luați legătura cu secretariatul, prin email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , până la data de 05 martie 2021.
După această dată nu se mai fac niciun fel de corecții în cataloage.
Va multumim pentru colaborare!
Secretar Șef Facultate
Anunț burse sociale, acte necesare
- Detalii
- Actualizat Marți, 23 Februarie 2021 09:49
(doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.386 lei)
- cerere și declarație de venituri, formular tip (poate fi descărcat de aici),
- copie xerox a certificatului de naştere şi a actului de identitate al studentului,
- copie xerox a actului de identitate al părintelui / ocrotitorului legal,
- copie xerox a actului care dovedeşte calitatea de ocrotitor legal (dacă este cazul),
- copii xerox ale certificatelor de naştere sau ale actelor de identitate, după caz, ale celorlalţi membri ai familiei,
- copii xerox ale certificatului/certificatelor de deces ale părintelui/părinţilor, dacă este cazul,
- adeverinţă de la instituţiile de învăţământ/unitate din care să rezulte calitatea de elev sau student a celorlalţi fraţi/surori (în care se specifică dacă au obţinut bursă);
ANUNȚ DISCIPLINE LIBER ALESE SEM. II, 2020-2021
- Detalii
- Actualizat Joi, 04 Februarie 2021 06:09
Studenții care nu au optat la începutul anului universitar pentru una din disciplinele liber alese din sem. II, conform planului de învățământ 2020-2021, pot opta până pe data de 19 februarie 2021, inclusiv, trimițând o cerere adresată Domnului Decan în care solicită explicit adăugarea disciplinei în contractul de studii însoțită de dovada achitării disciplinei alese!
Cererea se va trimite secretarei de an, prin email!
Cursuri de limba engleză pentru comunicare profesională
Anunț privind încărcarea cererilor de burse( toate tipurile) pentru sem. I, an universitar 2020-2021
- Detalii
- Actualizat Duminică, 18 Octombrie 2020 23:41
Stimați studenți,
În primul rând vă mulțumim pentru înțelegerea de care ați dat dovadă în această perioadă, destul de grea pentru noi toți.
Vă asigurăm pe această cale că platforma de validarea a contractelor va funcționa încă o săptămână, timp în care cei care nu au reușit sa semneze contractul, încă o vor mai putea face.
De luni, 19.10.2020, veti putea încărca pe aceeași platformă de contracte, cererile de burse de toate tipurile. Nu uitați să semnați și să datați cererile!!!!
Informații suplimentare privind Bursele de performanță
- Detalii
- Actualizat Marți, 13 Octombrie 2020 22:39
Cu privire la anunțul inițial (din 8 Octombrie) referitor la Bursele de performanță, încărcarea electronică a dosarelor se va face in zilele de 19 si 20 Octombrie pe o platformă de burse a ETTI (ce va fi anunțată în timp util). Ulterior, în data de 21 Octombrie vor fi evaluate dosarele depuse pentru Bursele de performanță.
Dosar bursă socială sem I 2020-2021
- Detalii
- Actualizat Joi, 08 Octombrie 2020 20:39
BURSE SOCIALE: ACTE NECESARE (doar pentru studenții promovați, medie de bursă minim 5,00 și venit net pe membru de familie de maxim 1.346 lei)
Depuneri cereri pentru burse de merit
- Detalii
- Actualizat Joi, 08 Octombrie 2020 20:37
Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut medii peste 8,00 în anul universitar 2019/2020, studenții din anul I licență care au media generala a examenului de bacalaureat peste 8,00 și studenții admiși în anul I la masterat care au media de admitere peste 8,00, pot să completeze cerere de bursă, conform formular tip.
* Model cerere bursă de performanță, merit
Cererile se vor încărca pe o platformă electronică, la o adresă ce va fi anunțată în timp util, după finalizarea semnării contractelor de studii.
Secretar șef facultate
Depuneri dosare pentru burse de performanță
- Detalii
- Actualizat Joi, 08 Octombrie 2020 11:38
Conform Regulamentului de acordare a burselor, studenții din anii II, III, IV licență și II masterat, care au obținut media generala de minimum 9,70 și au acumulat minim 30 de puncte în anul universitar 2019-2020 (toate acestea fiind obținute conform listei de criterii menționată in anexa Regulamentului de Burse 2020) pot depune un dosar ce va cuprinde:
Legitimații și carnete de student
- Detalii
- Actualizat Miercuri, 07 Octombrie 2020 23:13
Legitimațiile și carnetele de student vor fi vizate/eliberate, după caz, prin intermediul șefilor de grupă, după semnarea contractelor de studii.
Prin urmare, șeful de grupă va lua legătura cu secretara de an în vederea programării unui interval orar pentru vizarea/eliberarea documentelor menționate anterior.
Pentru anul I, șeful de grupă va strînge două poze pentru fiecare student (de preferat ca studentul să le predea șefului de grupă într-un plic pe care va fi menționat numele lui).
Va multumim pentru colaborare!
Secretar Șef Facultate
Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică pentru studenții de anul I licență
- Detalii
- Actualizat Marți, 06 Octombrie 2020 02:11
Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică pentru studenții de anul I masterat
- Detalii
- Actualizat Luni, 05 Octombrie 2020 16:03
În atenția masteranzilor UPB din anul I
Înscrieri la Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competenţelor pentru profesia didactică, Nivelul II
Departamentul de Formare pentru Cariera Didactică și Științe Socio-Umane (DFCD-SSU) din Universitatea POLITEHNICA din București (UPB) organizează, în anul universitar 2020-2021, Programul de formare psihopedagogică Nivelul II pentru studenții programelor de masterat din UPB, care au absolvit Nivelul I al programului în cadrul studiilor de licență. Programul de formare psihopedagogică, Nivel II, se desfășoară pe parcursul celor 4 semestre ale programului de masterat la care sunteți înscriși.
Instrucțiuni folosire adrese de e-mail
- Detalii
- Actualizat Luni, 28 Septembrie 2020 10:14
In anul universitar 2020/2021, activitatea de Secretariat, in ceea ce priveste interactiunea cu studentii si fostii studenti, se va desfasura preponderent prin email.
Prin urmare, va rugam sa folositi uzual doar adresa de email a secretarei de an, iar daca sunteti fost student adresa de This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Adeverințe absolvire licență
- Detalii
- Actualizat Marți, 15 Septembrie 2020 15:17
ABSOLVENŢII, PROMOŢIA SEPTEMBRIE 2020,
ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE
DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII
ÎN PERIOADA 15 SEPTEMBRIE- 17 SEPTEMBRIE, INTERVAL ORAR 9.00-15.00
Secretar Șef Facultate
Promoția 2019 absolvenți studii de licență, ridicare diplome
- Detalii
- Actualizat Vineri, 10 Iulie 2020 10:31
ABSOLVENŢII ÎŞI POT RIDICA DIPLOMELE ȘI SUPLIMENTELE LA DIPLOME DE LA RECTORAT, SERVICIUL DIPLOME, CAMERA 307, PE BAZĂ DE PROGRAMARE TELEFONICĂ (0214029639)
Program : Luni-Vineri - 10,00-13,00.
Adverințe de absolvire licență/masterat promoția 2020
- Detalii
- Actualizat Vineri, 10 Iulie 2020 10:29
ABSOLVENŢII PROMOŢIEI IUNIE/IULIE 2020, ÎŞI POT RIDICA ADEVERINŢELE DE ABSOLVIRE, DE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII ÎN PERIOADA 13 IULIE -17 IULIE 2020.
Program : Luni-Joi, 8.00-20.00
Vineri, 8.00-16.00
Secretar Șef Facultate
09.07.2020