Platformă MOODLE 2021

Platforma moodle 2021 este activă și poate fi accesată folosind link-ul https://curs.upb.ro/2021/.

Dacă aveți probleme cu aplicația de autentificare (care trebuie instalată la autentificarea pe moodle-Google authenticator app), vă rugăm să postați un ticket pe https://ticketing.upb.ro/ iar la help topic selectati "Platformă login.upb.ro". 

Foarte important: nu dezinstalați aplicația după prima utilizare, va fi necesară și mai târziu. 

-datele de acces pentru conturile personale se gestionează prin platforma https://my.upb.ro/. Aici puteți face resetare de parolă sau activare cont. 

-problemele de acces se raporteaza pe platforma https://ticketing.upb.ro/. Atentie, aici raportati doar probleme de acces la https://my.upb.ro/

-instrucțiuni de utilizare se găsesc aici https://my.upb.ro/ghid-studenti si aici https://my.upb.ro/ghid-profesori

 

Studenţii vor fi înrolaţi automat la cursurile din seria de predare din care fac parte. Pentru cazuri speciale, titularii de curs pot decide ca şi până acum să permită accesul şi altor utilizatori.

Observații:

- Toate cadrele didactice care au un contract cu UPB, isi pot gasi contul pe  https://my.upb.ro/;

- Serviciul IT va adăuga la cerere pe e-mail catre This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (din contul de profesor - @upb.ro) doar profesorii titulari, după asignare profesorii titulari isi pot adauga câți colaboratori doresc (asistenți sau profesori de laborator), acest procedeu a fost adoptat pentru a evita eventuale probleme și pentru a urgenta procedura de alocare a titularilor;

- Moodle se integrează cu Teams, sincronizarea poate dura ceva mai mult;

- Important: fiecare curs MOODLE are un Team creat automat care se actulizează automat la adăugarea unui nou participant pe MOODLE; dacă doritți să creați echipe mai mici (pentru seminarii) nu creați un team nou, ci creați mai multe canale pentru Team-ul existent. !Vă rugăm să nu ștergeți Team-ul creat automat! Un link util de la Microsoft pentru setarea categoriilor de particianți la meeting

Începând cu acest an universitar, self-enrollment-ul este dezactivat. Studenții cu diferențe sau participanții la cursuri nestandard vor trebui sa contacteze profesorul titular, iar acesta le va comunica modalitatea de conectare. Cel mai simplu mod este sa solicitati accesul, iar profesorul va trebui să vă accepte accesul. După acceptare, cursanții vor fi alocați automat și în grupul de Teams. 

- Nu vor putea avea acces la platformă decât studenţii înmatriculaţi în anul curent.

- Vechea instanţă de MOODLE va fi arhivată şi va avea statutul de read-only, dar până la activarea noii platforme va fi funcţională.

- Deocamdată platformele sunt încă în lucru (sesiunea din toamnă și admiterea s-au finalizat foarte târziu, lucrul la distanță a necesitat transferul multor activități în on-line).

- Pentru probleme vă puteţi adresa serviciului IT pe adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau pe https://ticketing.upb.ro/ dar vă rugăm să descrieți problema în detaliu (platforma accesată, acțiuni, mesaje de eroare) și să vă prezentați (nume, prenume, grupă, dacă aveți probleme cu accesul ar trebui să adăugați și cnp-ul).

 

 Serviciul IT ETTI,

04 Octombrie 2020