Microsoft Imagine (DreamSpark) pentru studenți

Studenţii facultăţii au acces la unele produse Microsoft prin programul Microsoft Imagine  (nume mai vechi Dreamspark, MSDNAA).

Toți studenţii admiși în 2017(studii de licenţă şi masterat) vor primi pe adresele de e-mail create de către universitate (info) datele de acces pentru conturile DreamSpark. Pentru a evita probleme în activarea conturilor, vă rugăm să accesați cât mai rapid aceste adrese.

Conturile au fost actualizate pentru studenții care au contractul de studii valabil și semnat la data de 30.11.2017.

În urma deciziei luate de către conducerea UPB, toate conturile de Dreamspark si Office 365 pentru studenţi au fost mutate pe adresele create de universitate (de tipul @stud.etti.upb.ro)

Dacă nu aveţi mesajul iniţial, puteţi încerca resetarea parolei folosid link-ul "Lost Password" de pe prima pagina pentru contul de DreamSpark.

Pentru noutăți, vă sfătuim să urmăriți această pagină.

Toţi studenţii au acces la acest program pe baza adresei de e-mail pe care o găsiţi în contul de pe studenti.pub.ro.  Accesul la conturile de e-mail @stud.etti.upb.ro se face urmărind instrucţiunile de aici

Link-ul actualizat pentru accesul la aplicaţie (util pentru cei care nu mai detin sau nu au primit mesajul iniţial), se gaseşte pe prima pagină de pe www.electronica.pub.ro, în stânga jos, selectând logo-ul Microsoft Dreamspark, (vezi exemplu).

Dacă nu reuşiţi să accesaţi sistemul sunt posibile două cauze (cu condiţia să fiţi student):
- aţi mai accesat sistemul dar nu mai ştiţi parola: va trebui să încercaţi o resetare a parolei (info);
- nu aţi accesat niciodată sistemul: va trebui să încercaţi înregistrarea pe site (info) sau o resetare de parolă (info);

Dacă aţi citit cu atenţie aceste informaţii şi în continuare nu reuşiţi să vă conectaţi, ne puteţi contacta pe adresa de e-mail  prezentând în detaliu și la obiect problema pe care o întâmpinaţi (nume, grupă, ciclu de studii, problemă, mesaj de eroare, link-ul accesat, print-screen). 

Serviciul IT ETTI,