Contul personal (studenti, profesori, doctoranzi, colaboratori), ghiduri de utilizare
- Detalii
- Actualizat Luni, 26 Septembrie 2022 11:53
Datele de acces pentru conturile personale gestionate de UPB (cont moodle,email instituțional, cont Microsoft) se gestionează prin platforma https://my.upb.ro/. Aici puteți face resetare de parolă sau activare cont. Pentru cei care au mai avut cont, puteți accesa această platformă (și pe celelalte) cu vechea parolă. Aici trebuie doar să vă actualizați datele personale (este foarte important), pentru a putea recupera parola când nu mai puteți accesa conturile.
Tot aici aveți instrucțiuni pentru accesul la toate resursele oferite de UPB: tabul "Servicii".
-după activarea contului prin https://my.upb.ro/, care este punctul de plecare pentru accesul la celelalte aplicații, e important să vă setați aici o adresă personală de e-mail și un telefon, pentru a putea recupera parola pentru celelalte conturi. Dacă nu puteti accesa contul de Microsoft, va trebui să intrați pe https://curs.upb.ro/ si să schimbați parola, respectând gradul mare de complexitate, altfel Microsoft nu o acceptă (minim 12 caractere, 4 tipuri de caractere, fără cuvinte din dicționar sau din username). Este posibil ca generarea contului de Microsoft să dureze până la 24 de ore după schimbarea parolei. De asemenea, chiar dacă contul Microsoft există, după ce v-ați schimbat parola pe moodle sau pe https://my.upb.ro/ trebuie să așteptați o perioadă de timp până se propagă și pe serverele Microsoft.
Obs: În contul dvs. https://my.upb.ro/, în meniul profil, tabul conturi, aveți opțiunea administrează dispozitive SSO, care vă permite să setați mai multe dispozitive sso. Este foarte util pentru momentele în care pierdeți sau schimbați telefonul mobil. De asemenea, puteți verifica periodic setările de aici și puteți anula dispozitivele care nu mai sunt folosite.
-pentru studenti există aplicația https://studenti.pub.ro/. Parola de pe https://studenti.pub.ro/ nu se sincronizează cu celelalte conturi (cont moodle,email instituțional, cont Microsoft).
-problemele de acces se raportează pe platforma https://ticketing.upb.ro/. Atenție, aici raportati doar probleme de acces la contul https://my.upb.ro/
-instrucțiuni de utilizare se găsesc aici https://my.upb.ro/ghid-studenti și aici https://my.upb.ro/ghid-profesori
Observații:
* Doctoranzii vor trebui să trimită un mesaj pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. care sa conțină datele de autentificare (nume, cnp) si date de contact (email personal, telefon) care vor fi folosite la resetarea parolei contului UPB(adminul de la Eelctronică nu are drepturi asupra conturilor de doctoranzi).
* Pentru colaboratorii externi, șeful de catedra sau titularul de program de masterat va trebui sa trimită un mesaj pe adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. care să conțină datele de autentificare (nume, cnp) si date de contact (email personal, telefon) ale persoanei pentru care se solicită contul de acces. Problema se va rezolva dacă persoana vizată are un contract (de angajat, de colaborare, pe proiecte, etc.) activ.
Aplicațiile de la adresa https://etti.pub.ro/ sunt aplicații dezvoltate local și au un sistem de autentificare diferit (există o parolă unică folosită doar de aceste sisteme, iar această parolă și numele de utilizator diferă de parola folosită pentru a accesa aplicațiile UPB):
- Contracte (https://etti.pub.ro/contracte/) vă ajută să alegeți disciplinele opționale sau să încărcați documente în relația cu secretariatul;
- Absolvire (https://etti.pub.ro/absolvire/) vă ajută să alegeți și să încărcați lucrările de finalizare în anii terminali;